Zarządzanie Kryzysowe

Personalizujemy i Wdrażamy Dedykowane Rozwiązania Dla Twojej Firmy

Niniejsza oferta dotycząca szkolenia organizacji w zakresie kompleksowego zarządzania kryzysowego obejmuje dwa elementy:

1)Kwestionariusz Wstępny 2)Szkolenie z Zarządzania Kryzysem w Firmie w Formie Warsztatu

Zakres oferty pozwala organizacji na ocenę przygotowania organizacji do zagadnień zarządzania kryzysowego, identyfikację potrzeb, poznanie podstawowych procedur, przetrenowanie wybranych procedur, podstawową naukę tworzenia scenariuszy, zachowań organizacji, zachowań zespołu kryzysowego i poszczególnych członków zespołu. Zespół otrzyma podstawowe materiały i umiejętności dotyczące zarządzania kryzysowego. Poruszymy obszary związane z Covid – 19, przerwaniem ciągłości produkcji, zatrzymaniem członka zarządu, kryzysem mediowym (w tym w mediach społecznościowych).

 

Szkolenia prowadzą dla Państwa eksperci z zakresu zarządzania kryzysowego i komunikacji kryzysowej oraz eksperci z zakresu bezpieczeństwa biznesu i compliance.

Efekty Naszych Warsztatów

• Ocena poziomu przygotowania organizacji do sytuacji kryzysowej z rekomendacjami

• Poznanie procedur i zasad zarządzania kryzysowego
• Trening podstawowych elementów zarządzania kryzysowego
• Pozyskane schematów działania, formatek, scenariuszy
• Podstawowy trening medialny
• Zestaw celów i kolejnych kroków w procesie przygotowania firmy do zarządzania sytuacjami kryzysowymi i minimalizacji ryzyka ich wystąpienia

 

Działamy Żebyś Czuł Się Bezpiecznie.

Zapłać nam oszczędnościami, które wygenerujemy dla Ciebie.

+48.530.611.579